Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić: Srbija ne sme u NATO, Odnosi Srbije i Rusije su prijateljski vekovima, na mnoge načine specijalni i treba ih i ubuduće negovati

Komentari (82) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 17 mart 2017 20:28
mila w.
Tesko je stvoriti takav sistem u Srbiji. Do sada nikome nije poslo za rukom.
Ljudi su odlazili i ranije iz Srbije tj. Jugoslavije.
Preporuke:
30
51
2 petak, 17 mart 2017 20:37
Nislija
Odlican intervju.
Preporuke:
90
7
3 petak, 17 mart 2017 21:41
Ako ćemo pošteno...
...ovo je bio ubedljiv, snažan, pobednički nastup.
Preporuke:
91
8
4 petak, 17 mart 2017 23:05
svetsko a srpsko
Ako ne skidaju reklamu"Vučiću pederu",onda sigurno ukidaju emisiju Oko.
Zamislite,mogao je sve da kaže,da ga voditelj ne prekida i ne vređa.
A on,Vuk Jeremić,je svetska klasa.
Nije njegov nivo da govori o tiraninu na javnom servisu.
hejter
Preporuke:
90
5
5 petak, 17 mart 2017 23:10
Studentski grad
Kako je lepo vaspitan momak.
Kada gledamo galamdžiju AvAvAvAv pa to ne može da se uporedi.
Vučić se istresa nad svima osim Merkel, Klinton, Milo, Tači, Rama, Zukorlić, Bakir i Zvizdić... Čisto čovek skrenuo.
A tek nad novinarima...
Vuče, guraj, samo napred...
Preporuke:
89
6
6 petak, 17 mart 2017 23:31
ANALITIČAR
BRAVO VUČE !
Preporuke:
72
5
7 subota, 18 mart 2017 00:08
Bravo Jeremiću
Samo napred Jeremiću, istina, pravo i pravda su na Tvojoj i našoj strani. Mnogo je bandita nasrnulo na Tebe, prganizovano iz mafijaško-banditske centrale, ALI NE MOGU TI NIŠTA.
BANDITI, CRNOKOŠULjAŠI, CRNOFANTOMAŠI, OBRIJANI I OŠIŠANI U DŽIPOVIMA - NE MOGU PROMENTI ISTINE KOJE NAROD OSEĆA NA SVOJOJ KOŽI I VIDI SVOJIM OČIMA.
Preporuke:
68
4
8 subota, 18 mart 2017 00:08
Za početak da imamo bar neko temelje, na koji će mo graditi državu
Sa ovim što iznosi ja se slažem. Imaće moj glas.
Bilo bi dobro da osnuje stranku i da nju vode istaknuti ljudi iz raznih oblasti. Da se tu ne okupe razne Čede, Đilasi, Vulini...
Preporuke:
58
4
9 subota, 18 mart 2017 00:17
Odavno
nismo imali nekog ovakvog. Odavno.
Sad je sve na nama.
Preporuke:
73
6
10 subota, 18 mart 2017 01:05
.......
Imaš moj glas
Preporuke:
58
4
11 subota, 18 mart 2017 01:24
Ultravizitor
Pored vUČKa, Vuk Jeremić izgleda kao neko ko nema ništa zajedničko sa Srbijom i primitivnom svetinom iz koja je iznedrila jedinku AV i slične njoj. Čuvaj bratac zdravlje, i misli na sebe. Teško ćeš svetini biti mudar i dobar. Ona hoće idiote.
Preporuke:
28
2
12 subota, 18 mart 2017 01:27
Aleksa
Ako Jeremić veruje u to šta govori o spoljnopolitičkoj orijentaciji Srbije...
Ne, EU nije najvažnija za nas, ona uopšte nije za nas. Tamo su Nemci i Hrvati na primer, isti oni iz prvog, drugog pa i trećeg u nizu rata.
Jedini oslonac i zaštitnik Srba je Rusija, nimalo manje nego mi evropska zemlja. Ali ne i EU!
Ta jezgro EU su davne Karolinške zemlje... nekad zapadno hrišćanstvo.
Ne delimo europske vrednosti, da ne pominjem koje...
Sva ta retorika Jeremića može da prođe jedino kao prelazna.
Između nas i Hrvata treba da postoji zid, koji oni nikad više ne mogu da pređu.
U Srbiji treba da se reanimira ćirilica.
Potrebna nam je ruska baza, ko u Jermeniji, koja, je li, ne graniči sa Rusijom.
Treba još rešiti Kosovo, milom, pre silom.
I najvažnije - završiti sa jugoslovenskom idejom i okupacijom titića.
Kakve su to budalaštine - ako su Hrvati okrenuti prema Nemačkoj, ako su Bošnjaci okrenuti prema Turskoj, Srbi neće da budu okrenuti prema Rusiji! E svašta!
Preporuke:
24
2
13 subota, 18 mart 2017 01:40
Ali ipak :))) Bitno za i na NSPM
Jedino bitno je sta je Colonel Reptyl (to jest Ja-Ali ipak :))) ) NAPISAO I REKAO NA NSPM PRE MNOGO VREMENA KADA JE U NAJAVI BILA IZBORNA TRKA. I to stoji u ARHIVI!

A kazao sam: Bice drugog kruga i POBEDNIK JE VUK JEREMIJA!

Hocete li da trazimo po Arhivi? Imam jedno 15 komentara sa obrazlozenjem. Tacka.

I sad neka se niko ne pravi ,,pametan,,. Bez ljutnje, jer vidite kakve ,,sanse i ankete,, se daju i rade za Fahriju Mladjeg t.j. vuckomira.

Dodao sam i da se treba kladiti i to sto brze kad su kvote najbolje i dok se ,,Vlasi ne dosete,,!

Dali ce bar malo, minimalno biti ,,bolje,, ako Jeremija pobedi? Da, bice. Ali kao sto rekoh, VRLO MALO!

Cak, kazem jedva, ali postoji minimalna sansa (od Boga) da pod njegovom vlascu (jer ide i raspad SNS-a) SE SPASIMO OD TOGA DA NAS MIGRANTI PREPLAVE! I to je jedino pitanje koje treba da nas zanima.

Standard, Kosmet, Rusiju i slicne gluposti ZABORAVITE! Sad je Bitka da Srbi bar PREZIVE!
Preporuke:
21
4
14 subota, 18 mart 2017 01:53
U NATO se moze i zaobilaznim putem
preko bezbednosnih integracija u EU, a koje ce, sigurno, vremenom jacati.Besmisleno je ulaziti u ekonomske sukobe, npr. sa Rusijom, zbog pripadnosti EU, a ostati bezbednosno neutralan.Iz politike EUintegracija sve ostalo sledi i tu nema nikakvog prostora za samostalnu politiku u bilo kojoj oblasti.Ekonomski odnosi sa Rusijom, koji iz politickih razloga nisu iskorisceni ni blizu maksimalno, jer je trebalo pokazati da je EU najveci ekonomski partner i investitor, kao i sa Kinom, zavisice iskljucivo od EU, kao sto smo videli na primeru Juznog toka, jer sta ce Bugarskoj gas, on je potreban samo industrijskim drzavama, kao i ogranicavanjem kineskih investicija u EU.Mi smo periferija kapitalizma i polozaj mozemo popraviti samo politickom neutralnoscu i koriscenjem privilegovanih odnosa sa Rusijom i, u buducnosti, sa Kinom.Politicka neutralnost podrazumeva i snaznije koriscenje srpskog faktora u regionu u cilju razbijanja obruca, koji EU pravi oko Srbije, umesto sto saucestvujemo u...
Preporuke:
8
0
15 subota, 18 mart 2017 01:56
Ali ipak :))) Procene i analitike
Znaci rekosmo sto rekosmo, ko pobedjuje i sta nas ceka. A dobro biti nece, jedino da BAR PREZIVIMO I DA SE ETNICKA SLIKA NE POREMETI DO NEPREPOZNAVANJA! Jer nemoj da mislite da cete na ,,Izborima,, 2035 glasati :))) Nece biti ni ovakvih, namestenih izbora. Nece biti ni Srba ni Srbije na ovom prostoru!

Na delu je Sukob Elita, a Vuk predstavlja onu grupaciju ,,konzervativnu,, koja je protiv dalje ,,Migrantizacije,, Evrope. A ako usledi to, Srbije u TRAGOVIMA NECE BITI. Propasce i pre Bugarske i Italije (koja se intenzivno puno Hordama iz Afrike!), a Bugarska jer je prva formalno na udaru. Ne, CILJ IM JE STRATESKI BITNA SRBIJA! Polozaj Srbije u Evropi i ovoj konstelaciji vredi vise od Spanije i Grcke zajedno! Zato je ova struktura na vlasti u Bg, zato ,,investicije,, Brata Sheika , zato sve....

I da, to Colonel Reptyl ili Col. Bayan je utiska radi :))) Reptyl i ,,Mongol,, (Bayan) jesam, ali Pukovnik nisam haha. Jos ima puno do toga, ako i bude bilo :)
Preporuke:
11
8
16 subota, 18 mart 2017 02:03
U NATO se moze i zaobilaznim putem
...stvaranju nezavisne Kosove, a u buducnosti, sigurno, i unitarne BiH, jer sve ovo sto sam napisao shvata i EU i vodi potpuno suprotnu politiku, koju, za divno cudo, vodi i Srbija.Naravno, uslov svih uslova je napustanje politike EUintegracija.Nazalost, "srecna" pojava Vucica, gurnula je ovo pitanje na marginu politike, svevsi politiku na borbu protiv Vucica, pa kada on ode, onda, reforme Vucicevih reformi i tako u beskraj.Jedino sto je zabavno gledati kako "opozicija", kojoj su EUvrednosti svetinja, govori o Vucicevoj diktaturi, a ista ta EU ga promovise, poput Mila, u reformatora i lidera.
Preporuke:
7
4
17 subota, 18 mart 2017 02:05
Dane
Jeremićev nastup je zaista bio dobar, govorio je mirno, staloženo, odmereno. Najviše mi se dopao način na koji je raskrinkavao korumpiranu Vučićevu vlast (primer sa direktorom EPS-a koji je vlasnik pečenjare). Samo tako neka nastavi.
Preporuke:
32
2
18 subota, 18 mart 2017 02:15
Jan
Obećava stvari koje nisu u nadležnosti predsednika.
Preporuke:
8
34
19 subota, 18 mart 2017 03:04
Neša (Glodur)
Pileće pamćenje i laž uvek su dobitna kombinacija. Političari javno govore jedno, a rade drugo. Kada narod skonta, dockan je.
Preporuke:
9
20
20 subota, 18 mart 2017 06:43
Siniša
Dobar si bio Vuk Jeremiću.Vidžućemo još Boška Srbina od junaka Obradovića.
Preporuke:
16
2
21 subota, 18 mart 2017 06:48
Neoženjen
Ko će biti naša prva dama ako ne Nataša?
Preporuke:
18
4
22 subota, 18 mart 2017 07:16
gandra
ne razumem komentatore ovde - zar cete da glasate za coveka koji nas vodi u eu - pa stav ogromne vecine ljudi na ovom sajtu je da se u propalu eu ne ide - stvarno ne razumem
Preporuke:
14
10
23 subota, 18 mart 2017 09:08
Brane
Vuk Jeremić je u nastupu objasnio suštinu VOJNE NEUTRALNOSTI i kako se sa pravnog aspekta vojna neutralnost uspostavlja.

Aktuelna vlast Srbije po pitanju vojne neutralnosti Srbije obmanjuje narod samo pričom koja nije utemeljena na pravnoj osnovi. Aktuelni političari ''ne dozvoljavaju'' da Srbija uđe u NATO istovremeno uvodeći NATO u Srbiju.Slično rade i sa Kosovom. Maloumni (valjda) nisu - postavlja se pitanje zašto to rade na tako pokvaren način?

Prosto se vidi da aktuelna vlast (političari-prevrtljivci)drže da je narod totalno glup.Bumerang sledi: Beli ismeva na simpatičan način politiku političara-prevrtljivaca (PRELETAČEVIĆA)...i Beli jako osvaja birače.

Vuk Jeremić zaslužuje poštovanje!
Preporuke:
25
3
24 subota, 18 mart 2017 09:56
moje mišljenje
Janković se zalaže prioritetno za vladavinu prava.
Bez vladavine prava i pravne sigurnosti nema ni razvoja, investicija, zapošljavanja.
Slično je svoju kampanju na samom početku otpočeo sećam se i AV, sa parolama o obračunu sa kriminalom i korupcijom pre svega. To je srž problema, jer su kriminalci ovladali i spolja i iznutra i ko taj problem reši, reši će pola našeg problema, ali nisam sigurna da će to lako ići i da ima kapaciteta i volje i od onih koji se za to zalažu načelno i od strane međunarodne zajednice. Ko to ne razume, ne razume ništa.
Jeremić obećava nova radna mesta, ističe problem nezaposlenosti, bezbednost Srbije vidi u političkoj neutralnosti...teoretski lepo zvuči, već viđeno istina nerealizovano.
Rusija bi trebala da bude garant našeg teritorijalnog integriteta zato što smo mi bratski narod, a ne zato što nismo u NATO? Ne, naravno. Dokaz da u politici postoje uglavnom samo interesi. A po tom pitanju smo duboko podeljeno društvo. To je i cilj naših grobara.
Preporuke:
12
2
25 subota, 18 mart 2017 10:29
samo jako!
Tadićev recept, obećava da će Srbija da izvozi visoku tehnologiju u Kinu! A kina sama pravi stelt avione, raketne sisteme, ma svu živu elektroniku. I pod Jeremićem će Srbija početi da pravi nešto savršenije nego Kina a da to sa sve prevozom bude jeftinije u Kini nego kinesko. Vidi se da je bio Tadićev savetnik.
Preporuke:
8
23
26 subota, 18 mart 2017 10:42
serpska sarma, a mož i pasulj@ Ali ipak :)))
POTVRĐUJEM da ste pre VIŠE NEDELjA izneli tu prognozu za Jeremića, učestvovao sam u diskusiji oko te i inih tema. Navijam za Jeremića i imam neka saznanja slična Vašim, ali kao što znate odande GDE STE SADA, tj. iz DALjINE, MNOGO BOLjE se VIDE stvari u Srbiji, nego što možemo ovde da vidimo. Inače pre 11-12 godina razgovarao sam sa jednim Kinezom, koji ima radnju ovde (a nije mogao da je ima i da dođe ovde BEZ PODRŠKE NjIHOVE države!) i koji je oženjen sa ovdašnjom devojkom i koji mi je u lice rekao da će "Srbija na kraju priznati Kosova Republjik", što me je čudilo, a što mi je sad savršeno jasno, jer PRITISAK koji Zapad vrši na MALE i "NEPOĆUDNE" nacije je (pre)često NEIZDRŽIV, posebno ako na vlast u njima "dođu" KREATURE poput Vučića!? U tom smislu "oči mi je otvorio" PREVRAT u Ukrajini kad je jedna VELIKA i u biti RUSKA zemlja za samo 5 milijardi dolara i 20-tak godina bila TEMELjNO PREUMLjENA i NAHUŠKANA na Ruse!? Ovo što se dešava tamo, ovde, u Siriji... može se opisati kao ČIŠĆENjE!
Preporuke:
16
6
27 subota, 18 mart 2017 10:49
gandra
jedina razlika izmedju vucica i jeremica je sto je vuciceva demagogija vrhunac neukusa - a jeremic to radi relativno sa ukusom - i sta srbija ima od toga - pa njihovi se takozvani programi apsolutno u nicemu ne razlikuju - lepo je beli definisao jeremica - on je samo nabiflovao opsta mesta i njegov program od 70 tacaka koji je gomila nabacanih fraza - vukov jedini program je beskrajna ambicija - beli lepo kaze - "meni je samo cilj da postanem predsednik - a posle cemo lako" - lomim se izmedju belog i obradovica - ali cu najverovatnije glasati za obradovica jer u svom programu eksplicitno navodi neulazak u eu
Preporuke:
11
19
28 subota, 18 mart 2017 10:49
***
Vojna neutralnost je najgora moguća opcija.
Niko se ne bavi suštinski pitanjem bezbednosti zemlje i ne objašnjava narodu šta članstvo u nekom vojnom savezu znači za državu.
Stvari treba suštinski preokrenuti.
Ko nam vrati Kosmet u kuću, to je naš vojni saveznik. Ni ranih devedesetih godina stvari nismo tako posmatrali, bili smo mali i ponosni, a onda su Šiptari ponudili Amerikancima ono što od srpske strane nisu mogli dobiti, i danas su država.
Nažalost, mi saveznika kao da nemamo, ili ga i ne tražimo, već sedimo na dve stolice i pitanje je koliko ćemo dugo tako moći i kakve su posledice takve neodgovorne politike u budućnosti. Okruženi smo NATO zemljama i mislimo da možemo da budemo neutralni, džomba na putu za Rusiju kao u onom ratu.
Sve što nam se danas dešava su upravo posledice mudre neutralne politike u protekle gotov tri decenije.
Preporuke:
8
11
29 subota, 18 mart 2017 10:55
serpska sarma, a mož i pasulj@ samo jako!
Čuj i počuj "NAPRDNA" BUDALO: srpska visoka tehnologija i njen izvoz u Kinu je srpska POLjOPRIVREDA i njeni proizvodi! Tako je bilo od knjaza Miloša, tako je i sada! Drugo, ako nisi obavešten, ne moraju Srbi da prave mobilne telefone, štampana kola, automobile, avione, svemirske brodove, ali zato MOGU da prave PROGRAME i SOFTVERE za sve te "igračke"!? Ako nisi znao, trenutno NAJVEĆA SRPSKA IZVOZNA GRANA je IT industrija softvera, VEĆA od "Zastava-FIAT-Serbia", VEĆA od NIS-a, VEĆA od skoro UGUŠENE srpske poljoprivrede, VEĆA od SDPR-a i inih izvoznika tzv. namenske industrije (industrije oružja)!? Srpski programeri ovde i u svetu predstavljaju odnosno broja stanovnika NEZANEMARIVU SNAGU! Treće, da li znaš BITANGO "naprdna" za POTENCIJAL koji pruža 45 godina TRADICIJE nastave MOLEKULARNE BIOLOGIJE u Srbiji i isto toliko nastave KINESKOG i JAPANSKOG jezika na Beogradskom univerzitetu, NAJSTARIJIH KATEDRI TOG TIPA na Balkanu!? To ti je UŠTVO "naprdna" SRPSKI TRUST MOZGOVA koji će da vas POČISTI!
Preporuke:
23
2
30 subota, 18 mart 2017 11:34
naravoučenije
Neće biti radikalno gore, ali ni puno bolje kada dođe na vlast.
Preporuke:
4
10
31 subota, 18 mart 2017 11:42
Ne klepeći nanulama
Mi smo evropska zemlja i treba da težimo dostizanju evropskih vrednosti
-----------------------------------------------
Što se tiče stava o vojnoj neutralnosti, to u praksi izgleda ovako , s obzirom da je NATO stvorio svoju fantomsku državu Kosovo, Srbi se kao " neutralci" moraju pomiriti sa okupacijom Kosova.Drugi aspekt priče o " evropskim vrednostima" takođe je degutantan, zar su " evropske vrednosti" učestvovati u zločinačkom bombardovanju suverene države SRJ , potom međunarodno priznanje dela teritorije koji je etnički očišćen od srpskog stanovništva( a Krim je okupiran, to je zvanična politika EU).Inače cenim Vuka kao obrazovanog , kulturnog čoveka koji ime svoje kvalitete ili porediti "vođu" sa Vukom je neumesno, vođa može Vuku samo čistiti cipele ako mu on dozvoli.
Preporuke:
14
0
32 subota, 18 mart 2017 11:58
samo jako!
@serpska sarma, a mož i pasulj@ samo jako!

Važi, i to će se ostvariti kao i Tadićevih 500.000 radnih mesta?
IT usluge se isplate prodavajući ih samo na zapadu, očito ne znaš za armije indijskih programera koji su u poslednjoj deceniji izvršile invaziju na IT tržište.
Što se mene tiče slobodno veruj recikliranom Žutom ali Beli će ga počistiti.
Preporuke:
5
7
33 subota, 18 mart 2017 12:10
SAMO JAKO@ samo jako
Svaka vam čast na hrabrosti!
Preporuke:
3
4
34 subota, 18 mart 2017 12:24
negi
@ gandra......Niko nas ne vodi u EU,ne žele nas tamo u punopranom članstvu ali nas žele na "evropskom putu" u narednih sto godina,isto je i sa NATO,ne žele nas u punopravnom članstvu,dovoljan im je IPAP sporazum gde imaju sve a nemaju nikakve obaveze.Manite se više tih Šešeljuginih mantri "mi nećemo u EU i NATO" i shvatite da nas niko ne namerava pustiti tamo.Isto važi i za ove zamlate što se zalažu za EU i NATO,neko iz ubeđenja a neko što od toga dobro živi. Vuk Jeremić je mudro i kulturno reka da nema ništa od NATO-a,uskoro će reći da nema ništa od članstva u EU jer to zna.Ali što bi on to javno rekao kad anestezirani EU fanatici veruju Vučiću ili Jankoviću da ih vode tamo. Neka to javno kažu oni,Han je to rekao u Sarajevu,"pravite "balkansku carinsku uniju" nema ništa od punopravnog članstva u EU,ko je ušao ušao,kraj nema više. Ali čime bi se srpske zamlate bavile i delile,za i protiv EU i NATO,morali bi da izmišljaju nove da budu protiv i nove da budu za?
Preporuke:
7
1
35 subota, 18 mart 2017 12:33
Nepristojan nik
Saučesnik Borisa Tadića u izdaji Kosova i Metohije.
Preporuke:
7
11
36 subota, 18 mart 2017 12:49
Nista ne razumem
Neka pravi Vuk Jeremic ustane? Izmedju seljanceta iz Ivance i kosmopolite iz Njujorka, drazi mi je ovaj prvi. Posle Vucica i Vesica nije mi potreban Zika Andjelkovic i frakcija DS-a da mi odredjuje pravila zivota u Srbiji. Sve je to obracun unutar jednog istog udbaskog modela. Podseca me na frakcijsku borbu unutar KPJ 1935. A onda je dosao ON. Losi glumci. Ima boljih.
Preporuke:
6
7
37 subota, 18 mart 2017 12:53
@ negi
Mi očekujemo da nam on to javno kaže baš kao što si ti to ovde napisao. Međutim, odgovorni političari kao što je Jeremić ne mogu sebi da dopuste da daju tako neodgovorne izjave kao ti.
Preporuke:
6
1
38 subota, 18 mart 2017 13:43
Ali ipak :))) Vandal from the East za Pasulj
Pozdrav Brate, lepo sto smo se nasli. Eto potvrdili ste.

Za ostalo se slazem, gde su sanse razvoja i prezivljavanja cak i u uslovima Okupacije. Srbske softverdzije i ,,inovativni improvizatori,, su i sada vrh vrhova. Govorim o starijim i mladjim nasim tipovima koje sam sretao od Kipra i Malte do Holandije.

Drugo bitno je ako nas ,,sistemima brana,, ne potope skroz (na sta se ide) i ne desi se formiranje Migrantistana, organsko vocarstvo. Srbija se time moze namlatiti para. Moze i jos dosta toga, ali zbog trovanja i okupacionih mera, kao i zbog satiranja sela i manjih gradova, nista se ne moze napraviti. Govorim o REALNOJ POLITICI ne o spisku zelja!

Za sada je bitno da se NAJOPASNIJI KVAZI ,,pro-rusi,, (NAJVECE STETOCINE, GORE OD SAKIJA JANKOVIQIJA i Chedomora i sl.) Alek I ,,srPski,, domaCHin sa sinovi, SRUSE! To ce znaciti raspad Bagre zvane Sns pune tipova kao Gasha Prepodobni, Jorgovanka, Shofer od Jorgovanke ,,defance minister,, i slicni NAJPRIZEMNIJI SLJ....
Preporuke:
8
0
39 subota, 18 mart 2017 14:16
serpska sarma, a mož i pasulj@ samo jako, a ZADRIGNUTO!
Ono što sam izneo odnosi se na SLUŽBENI PODATAK Privredne komore Srbije, koju vodi onaj Čadež (namerno latinicom!), pa kad on tako kaže onda je verovatno situacija JOŠ BOLjA! Dalje, znam za indijske softveraše, ali sam dodao i ono "po glavi stanovnika", jer kad UPOREDIŠ desetak iljada srpskih indžinjera na naših 8 milijona i milione indijskih na njiovu MILIJARDU i 200 milijona, zaključak je da su SRAZMERNO UČEŠĆU u POPULACIJI zemlje SRPSKI SOFTVERAŠI "carevi"! Drugo, imaš primer Jermenije, male zemlje U JOŠ GOREM GEOSTRATEŠKOM OKRUŽENjU od Srbije, koja takođe "razbija" u IT-ju! Treće znao sam za neke naše softveraše koji su sa onim mamlazom Nenadom Popovićem (koji "dobija poslove" tako što mu POLITIČARI "NAMEŠTAJU" privatizacije!) išli da rade u Rusiju, odrađivali su mu VEEELIIIKIII posao koji je dobio na "srpsko-rusku vezu", a onda ih IDIOT "ispalio" i OSTAVIO BEZ ZARADE, jel ti misliš da se TAKO "razvija" IT!? Ne može više bato ta SEMENKARSKA "ekonomija" a la Karić brothers NE MOŽE!
Preporuke:
5
0
40 subota, 18 mart 2017 14:51
negi
@.......Naravno da ne može sebi to da dopusti jer bi time izgubio deo biračkog tela koje veruje u članstvo u EU(pričam o krajnjem rezultatu puta u EU,punopravno članstvo) a na drugoj strani evroskeptici neće za njega glasati koliko kod se busali da hoće. Takvi smo,potuljeni. Devedesetih, kad pričate sa ljudima svi su bili protiv Slobe,a kad se izbori završe Sloba pobedio ubedljivo.Jeremić taj luksuz sebi ne može da dozvoli ako misli da pobedi, a misli.Za NATO može otvoreno da kaže jer je 80% ljudi je iskreno protiv NATO-a što se već za EU ne može reći gde je odnos pola- pola.
Preporuke:
2
1
41 subota, 18 mart 2017 15:01
samo jako!
@serpska sarma, a mož i pasulj@ samo jako, a ZADRIGNUTO!

Možda sam glup ali nisam shvatio šta si hteo da kažeš, valjda da potporiš tvrdnju da u Kinu treba da izvozimo IT usluge. Ako ste hteli da rušite Vučića niste trebali da birate jednog od glavnih Žutih, narod prosto ima fobiju od njih jer su maltene izvršili privredni genocid u Srbiji, koliko smo izgubili stanovnika od 2000. zbog njihovih reformi, pola miliona, milion?
Preporuke:
3
3
42 subota, 18 mart 2017 15:05
kad je već pominjete
Nataša Jeremić jeste napustila studije, ali je pametna žena, evo njenog intervjua:
https://www.youtube.com/watch?v=6LPx2qysLQs

Uporedite sa Dragicom.
Preporuke:
4
0
43 subota, 18 mart 2017 15:36
@ negi
Za EU ne može reći otvoreno kažeš, jer je odnos pola pola, zato se zalaže za EU(!?), a za NATO može, jer narod tako želi (bez obzira šta on o tome lično misli (?)). Da li je cilj da se izbori dobiju po svaku cenu ili da se narodu kaže istina, pa da se dobiju izbori? Političar koji mulja da bi dobio glasove, nije neko ko uliva poverenje. A onako kako ga vi opisujete ispada da je on obična lutka koji radi prema izveštaju anketara sa terena, a ne prema savesti i ubeđenju.
Pre će biti da Jeremić govori ono što misli, dakle istinu uz njegovog ugla, a da vi pričate po principu šta je babi milo, to joj se i snilo, a posle ćete pričati kako vas je prevario kao i Tomislav. Nešto vam je čujem i za Kosovo obećao?
Odgovoran političar sluša narod, ali kao predsedinik sam mora da procenjuje šta valja činiti i da donosi odluke iz svoje nadležnosti. Mislim da je Jeremić sposoban za to, ali da ga vi interpretirate isključivo prema svojim političkim stavovima, umesto da slušate šta čovek priča i radi!
Preporuke:
3
1
44 subota, 18 mart 2017 15:57
serpska sarma, a mož i pasulj@ samo jako!
Ako smem da primetim, privredno i DEMOGRAFSKO OPADANjE Srbije ima veoma DUGI trend, još od početka 1970-tih, a Sloba Milošević je sa TVOJIM "Vadikalno"-"napVdnim" BAŠIBOZUKOM je to OPADANjE "umanjio" "PRESELIVŠI" Krajinu i srpsko (u smislu stanovništva) Kosovo u UŽAS, da ne rečem centralnu Srbiju!? Drugo, ekonomska liberalizacija je samo UBRZANA za vreme DOSovaca, uostalom Slobin ZAKON o privatizaciji iz 1993, iako je FORMALNO "zadržao" društvenu svojinu, u NAČELU ju je PRETVORIO u DRŽAVNU sa OGROMNIM PRAVIMA DIREKTORA (skoro do jednog iz SPS-a), a skoro NIKAKVIM zaposlenih, da već ne pominjemo onaj silni par-nepar i RESTRIKCIJE KAFE i DETERDŽENTA tokom 1980-tih!? Četvrto, "žuti" su bili nastavljači SAMO JEDNE OD FRAKCIJA Saveza komunista Srbije, ali ne i JEDINI! Peto, trenutno NEMAMO MANjE LOŠIH od Jeremića, a ŠESTO i Putin je bio neki komunac, a SADA!? Sedmo, PREDLOŽI NEŠTO SMISLENO, a nemoj samo da kontriraš, inače ću te i dalje smatrati PRO-"naprdnim" BILMEZOM, poput Vulina& Đuke-bizona!?
Preporuke:
4
1
45 subota, 18 mart 2017 16:42
samo jako!
@sarma i pasulj

Da ne misle ljudi da sam sa tobom krenuo u raspravu jer si zanimljiv i pametan već što si pljuvač i pljunuo si me naslepo jer imam drugačiji pogled na stvari.
Dokle god se bira manje zlo, kao što kažeš, biće zlo kako god da okreneš.
Preporuke:
0
0
46 subota, 18 mart 2017 16:55
Nemanja@Jan
Vi ako niste svesni simbolike ovih predsedničkih izbora,kao i svakih ostalih prethodnih gde se gubila vlast,da je suludo da vam i pričam.Ali ono što je suština jeste da ukoliko Vučić izgubi ove izbore,to će biti početak njegovog kraja,i vrlo brzo ćemo imati političke promene kojima će Vučić i njegova eskadrila otići u političku penziju.I upravo taj program,koji se većinskim delom ne može ostvariti sa mesta predsednika to nije opšte sporno,ali on će zaživeti u nekim političkim promena kojima dođu.Da li će to biti neka nova stranka u kojoj će biti Jeremić,neke nove političke ideje nekih drugih stranaka,to verovatno niko ne zna ali promene u tom pravcu su neizbežne ukoliko Vučić ode.

Jer ja ne mogu da zamislim bilo koju političku promenu koja nastavi tamo gde je Vučić stao,a garantujem da gora vlast od ove ne može biti.Ova vlast je ista onakva i gora i gora bogami od Miloševića,istine radi tad su bile neke pojave na koje on nije mogao da utiče i ne snosi odgovornost.
Preporuke:
1
0
47 subota, 18 mart 2017 17:06
Nemanja@Gandra
Ovo nisu izbori gde se odlučuje o eu,ovo su izbori gde se odlučuje o sudbini Srbije.Ne može više Srbija da čeka,još pet godina vlasti Vučića je dug period posle kojeg će biti svejedno da li mi ušli u eu ili ne.Jeremić je rekao da je za eu,ali da je to na dugom štapu i da treba u skladu sa tim praviti politiku,odnosno iz te pozicije da je naše članstvo upitno i ko zna da li ćemo ikad ući.Imaćemo referndum za 10 godina ukoliko EU preživi,pa ćemo se lepo izjasniti u čemu je problem.Ali ako se budemo izjašnjavali u Vučićevoj Srbiji straha,ucena i pretnji imaćemo rezultat 99% za eu.I ima još jedna vrlo bitna stvar,takoreći taktička.Moramo priznati da najveći broj onih koji su protiv eu su oni koji glasaju za sps i sns,ako se te dve stranke ne sruše sa vlasti i ne unište u političkom smislu njihove vođe će njih preveslati i uvesti ih u eu.Ako se one razbiju,unište,prestanu da budu bitan faktor njihove glasače mogu da pokupe partije koje su izričito evroskeptične.
Preporuke:
2
0
48 subota, 18 mart 2017 17:08
negi
@......."Narodu treba reći istinu"! Pa evo je ti reče istinu a t ne želiš da poveruješ! Do juče si me ti i pojedini komentatori optuživali da sam za EU i NATO sada odjednom da sam kontra i ako od početka tvrdim da je to lažna dilema.Nisam ni za ni protiv,uvek sam smatrao da se okrenemo sebi i gradimo svoju državu prema "evropskim standardima"(ima u Evropi država koje nisu članice EU) i našim potrebama i specifičnostima.Nigde nisam rekao da je Vuk Jeremić nešto slagao oko EU već da je mudro prećutao.Neka ovo što ja tvrdim saopšte oni koji nas kao "vode" u EU i koji i dalje nameravaju da nas tamo "odvedu" Vučić i Janković. A da ću da glasam za Vuka Jeremića opredelio sam se i javno izjasnio i objasnio razloge na ovom portalu još kad je najavio kandidaturu.
Preporuke:
0
1
49 subota, 18 mart 2017 17:16
negi
@ srpska sarma.....Prvo da ti čestitam što si ušao u slogan jednog predsedničkog kandidata,imaš ti viziju.Drugo,navedi mi jedno društveno preduzeće u Srbiji koje pod Miloševićem i kad je DOS došao na vlast poslovalo pozitivno?
Preporuke:
1
1
50 subota, 18 mart 2017 17:24
Nemanja@Gandra
Imate svoje prvo na opšti utisak o Jeremiću,ali da kažete da je program njih dvojice isti to neće moći.

Vučić je izmenama i dopuna na najbrutalniji način nametnuo ovaj zakon o radu,Jeremić se zalaže za njegovo menjanje kako bi se radnicima vratila sva prava koja su im uzeta.

Vučić sarađuje sa mmf,i gleda ga u Boga,Jeremić se protivi diktatima mmf koji ima svoj interes a to nikao ne može biti naš interes.

Vučić je smanjio penzije na protivustavan način,a Jeremić jednu od prvih stvari koju će da uradi sa mesta predsednika će biti inicijativa povlačenja tog zakona o penzijama.

Vučić je nagradio sve one koji su sa 40 godina stekli zvanja i diplome na jedan sraman način,a Jeremić će inicirati zakon o akademskoj čestitosti gde će se pravo ljudi sa takvom diplomom biti udaljeni iz državnih službi sa zabranom zapošljavanja i istoj.

I u čemu je taj program isti,u kom njegovom delu se oni preklapaju?
Preporuke:
4
2
51 subota, 18 mart 2017 19:00
El_Komandante
Vojna neutralnost je politika kratkovida, a pokazalo se do sad i prilicno neproduktivna, sto je i normalno, jer prvo povlaci drugo. Vizija u spoljnoj politici znaci definisati vojni interes drzave, a ako Vuk to do sad nije naucio baveci se spoljnom politikom, bojim se da je gubio vreme po belom svetu. Ne moze Srbija kao vojno neutralna drzava da resava sporove sa drzavama koje su clanice Nato-a u svoju korist nikad. Mora da se napravi izbor, da li arguemente u sporovima ojacati ruskom vojnom moci, ili pokusati interese ostvariti u okviru Nato-a. Bojim se rusofilni biraci imaju strah da bi narod u strahu od situacije na terenu, tj zbog cinjenice da smo opkoljeni zemljama Nato-a, pre mogli izabrati Nato, pa onda po sistemu daj sta das, ajde makar vojna neutralnost. Ipak to nije nikakvo resenje, tj vreme je pokazalo da nije, i zato bi trebalo ljudima otvoreno reci kako stoje stvari tj da se izbor izmedju Rusije ili zapada u vojnom smislu mora napraviti.
Preporuke:
3
0
52 subota, 18 mart 2017 20:10
Nemanja
Vučić je nagradio sve one koji su sa 40 godina stekli zvanja i diplome na jedan sraman način,a Jeremić će inicirati zakon o akademskoj čestitosti gde će se pravo ljudi sa takvom diplomom biti udaljeni iz državnih službi sa zabranom zapošljavanja i istoj.
----------------

Ma sve je to lepo, ali nije to suština problema u selektivnom zapošljavanju ni blizu. Takvih ljudi o kojima vi pričate ima 1%. O čemu onda uopšte pričamo?
Problem je što je prosečna ocena na studijama sudija i tužioca danas u zbiru 6, koma nešto. A pre rata je važilo pravilo da niko ko nema prosek iznad 8,5 i nije završio fakultet - osnovne studije do 28 godine nema pristup državnoj instituciji, dakle svi napolje iz službe. Ja znam sudije i tužioce koji su 12 godina studirali i sada su predavači na Akademiji! To je tek početak. A šta ćemo kod izbora na funkciju? Javna je tajna da se kandidati biraju sa stranačkih lista, a da ih predlaže DVT i VSS i po babu i po stričevima!
Tako se isto upisuju u Akademiju, preko veze.
Preporuke:
2
0
53 subota, 18 mart 2017 20:15
Max
Uvek kad gledam ovog gospodina koji bi trebao biti primer većini naših političara, uvek se pitam o stepenu bolesti u toj sferi političkog delovanja, a to je da mu se daju najgore kvaliikacije tipa "težak narkoman" itd... naravno da imamo priličan broj takvih koji su otišli, a on bi da ih vrati, zato od srca mu dajem podršku jer želim da verujem da Srbija nije zaslužila da je vode patološke pojave.
Preporuke:
3
0
54 subota, 18 mart 2017 20:20
nastavak
Da bi danas neko u Srbiji postao sudija na primer, mora da završi fakultet, da tri godine volontira, da položi pravosudni ispit, da po mogućnosti magistrira, da završi pravosudnu akademiju...ama dokle više?
I kada sve to završi, jer stalno se nameću novi, i novi, i novi BESMISLENI uslovi, posla nema???
Ko nema moral, neće ga nadomestiti ni obrazovanjem, valjda je to jasno.
Vi treba da se brinete kako da se ljudi uposle, a ne kako da stalno izmišljate nove uslove, država uzima novac, kojekakve komisije loših đaka, kobojaksim eksperata na partijskim i rodbinskim lovorikama profitiraju, a posla nema.
Svake godine 18 hiljada ljudi se skine za evidencije službe za zapošljavanje, jer od te službe nikakve vajde nema, ama baš ništa ne rade a primaju platu, a 60.000 ljudi se iseli iz Stradije.
Znate li koliko ima kvalitetnih doktora nauka, ali nema posla, NEMA!!!
Preporuke:
2
0
55 subota, 18 mart 2017 20:36
@Max
Znam neke Otporaše koji su se vratili i svi su dobro prošli. E sad da li što su se vratili i uzvredeli ili zbog ove druge preporuke, zaključite sami. U svakom slučaju svaki kurs u inostranstvu više vredi no doktorske studije u Srbiji. Da li?
Mi smo u svemu skloni preterivanju.
Naš čovek kad se vrati iz inostranstva kao gasterbajter misli da je Bog i odmah očekuje da radi za tri zapadnjačke plate i da rukovodi. Ne kažem da nema onih koji vrede. Seljana je naša kuća, generalno.
Preporuke:
0
0
56 subota, 18 mart 2017 20:43
serpska sarma, a mož i pasulj@ "samo jako", "negi"& ostali "PAMETNjAKOVIĆI"
Pošto vidim da ste "osetljive dušice" i pošto vidim da SELEKTIVNO "čitate" (davno niste proveravali dioptriju!?) ispričaću vam staru narodnu pričicu o medvedu i glogu: "Ustao medved oda zimskog sna i krenuo da jede. Ugledao glog i video da je to drvo koje je prvo cvetalo i olistalo i reši da legne ispod njega, eda bi se najo gloginja... I tako dok je meda čeko da gloginje sazru (koje inače među svim voćem na Balkanu POSLEDNjE sazrevaju!), opade lišće i glogu i svom voću, sagnjiliše plodovi sa ostalog drveća, a naš meda osta gladan." Tako i vi DOK ČEKATE prepoštenog "Spasioca na belom konju", koji će eto "spasti Srbiju" PROPUŠTATE da na vlast dođu ili saučestvuju na vlasti ljudi koji će početi da GRADE SISTEM, kakav takav, ali IPAK SISTEM, u kome će biti SVEJEDNO KO JE NA VLASTI!? Uzgred, među "velikim protivnicima" neutralnosti Srbije prepoznajem i one koji su u slučaju Donbasa DROMBULjALI o "Putinovoj izdaji"!? Ako "Putin izdaje" šta ćemo sa njim!? Ako ne izdaje, dokle ćete više da drobite!?
Preporuke:
1
1
57 subota, 18 mart 2017 20:52
ende
Reformu pravosuđa, notare, akademije, tužilačku istragu, centralizaciju sudstva, pa decentralizaciju, seobu predmeta, zastaru, izvršitelje, kolaps sistema, loše međuljudkse odnose, sve smo mi to uvezli iz EU BEZ ALTERNATIVE zahvaljujući DS, Nati Mesarović, Zagorki Dolovac, Đorđu Ostojiću, Snežani Malević, Nikoli Selaković i Neli Kuburović.
I NIKO NIKADA NI ZA ŠTA NIJE ODGOVARAO.
Niko to i ne pominje više - stvar je legla.
Sudije materijalno obeštećene i vraćene.
Lustracija propala, idemo dalje kao da se ništa nije dogodilo.
I, šta kažete nećete dopustiti da se studira do četrdesete?
Preporuke:
0
0
58 subota, 18 mart 2017 22:17
negi
@ srpska sarma.....Pusti me tih tvojih vickastih teorija odgovori na pitanje: Navedi mi jedno društveno preduzeće pod Miloševićem i kada je DOS preuzeo vlast koje je pozitivno poslovalo?
Preporuke:
0
0
59 subota, 18 mart 2017 22:47
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"
Ne odgovaram ti za društvenu svojinu zato što NIŠTA nisam ni pomenuo o njenoj "efikasnosti", prema tome, pitam ja tebe, ko ovde SKREĆE sa teme!? Drugo, priča o efikasnosti i o profitu kao o PRIMARNIM ekonomskim pokazateljima je LAŽNA, jerbo gajenje pšenice je U NAČELU NERENTABILNO, ali zato svi moramo da jedemo lebac koji se od te pšenice pravi!? Toliko o tome od mene na temu "liberalne ekonomije" za više konsultuj "Ekonomiju destrukcije" prof. Joce Dušanića i blog Nebojše Katića, obojica nisu poznati kao zagovornici tzv. "društvene svojine", ali takođe su ŽESTOKO "antiprotivni" "glede" NEOLIBERAŠKIH MANTRI!?
Preporuke:
0
0
60 subota, 18 mart 2017 23:43
negi
@ srpska sarma......Ti si pomenuo društvena preduzeće i da je "DOS ubrzao liberalizaciju".Koju liberalizaciju je DOS mogao da ubrza u društvenim preduzećima koja su sve do jednog poslovala sa gubitkom i još opterećena dugovima u bilansima prema Londonskom i Pariskom klubu,bar većina velikih sistema?! Šta tu ima da se liberalizuje?
Preporuke:
0
0
61 nedelja, 19 mart 2017 09:34
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM
Kao što ti je poznato "dragoviću" Zakonom o transformaciji društvenog kapitala (ili tako nekako) iz 1993 (PODSEĆAM, pri donošenju KONAČNE verzije tog Zakona KLjUČNI su bili AMANDMANI Zorana Đinđića!) društvena svojina je praktično PODRŽAVLjENA, jer su UKINUTI radnički saveti, a država je DIREKTORIMA do KONAČNE PRODAJE preduzeća dala VELIKU VLAST! Naravno, Milošević je mislio da se ta prodaja odigava u stvarnosti sekvencijalno i postepeno, pri čemu bi DRŽAVA ostala VLASNICA ako ne većinskog, a ono KONTROLNOG paketa akcija u KLjUČNIM državnim sistemima, koji iz očigledno IDEOLOŠKOG razloga TEBI (a nisi jedini na ovom sajtu, eto npr. i izvesni "mare" BOBONjA na isti način o tome!) "ne prija"! Miloševićeve intencije su se najbelodanije pokazale pri prodaji ODVAJANjU Telekoma od Pošte i PRODAJI 49% akcija Telekoma prvo talijanskom, a onda italijansko-grčkom konzorcijumu. Iz ličnih saznanja ZNAM da je takav koncept bio pripremljen i za NEKE delove NIS-lja, a verovatno i drugih "velikih sistema"!?
Preporuke:
0
0
62 nedelja, 19 mart 2017 09:43
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, nastavak
ZAŠTO se Milošević odlučivao na TU formu prodaje tzv. "velikih sistema"!? Prosto što njihova FUNKCIJA se nije iscrpljivala SAMO u pravljenju proizvoda (struje, telekomunikacija i sl.), već i u OSTVARIVANjU IZVESNOG STANDARDA ŠIROKIH SLOJEVA STANOVNIŠTVA OBEZBEĐIVANjEM ZADOVOLjAVAJUĆEG NIVOA KVALITETA tih proizvoda ili usluga za široke slojeve srpskog stanovništva!? Taj minimalni kvalitet usluga se najbolje pokazuje u npr. udaljenim krajevima zemlje, gde je napon struje često problematičan ili telefonske veze loše, a zbog NEIZBEŽNOG habanja materijala i u tzv. "centralnim" delovima zemlje te instalacije, proizvodi i te usluge po paskom tzv. "velikih sistema" mogu da padnu na NEZADOVOLjAVAJUĆI novo, što lepo može videti svako ko se npr. provoza banatskim prugama sa "brzinom kretanja" voza oko 20 km/h!? Da li je PRIVATIZACIJA tih sistema JEDINO "rešenje"!? IZRIČNO NE! Jer, privatnikov JEDINI INTERES je PROFIT, a NE KVALITET USLUGA, što se može videti iz slučajeva privatizacija latinoameričkih vodovoda!
Preporuke:
0
0
63 nedelja, 19 mart 2017 10:43
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, drugi nastavak
Naravno, novi ZAPADNI vlasnici latinoameričkih vodovoda su se poveli, a kako bi i drugačije, ZA PROFITOM, pa je SMANjENO HLORISANjE VODE, PROREĐIVANI KAPITALNI i REDOVNI REMONTI, pa je onda... iii... ZBOG ČEGA je, IZMEĐU OSTALOG, došlo u Latinskoj Americi do pojava i Hosea Muhike i Eva Moralesa i supruga Kiršner i Injacia Da Lula Silve i Dilme Rusef i last but not least Uga Čavesa, koji su vodili populističku politiku, ali i takva politika je bila LOGIČNA REAKCIJA ZANEMARIVANjA OSNOVNIH POTREBA lokalnog stanovništva! Sad je u Latinskoj Americi taj socijaldemokratski, levičarski, "bolivaristički" sentiment u povlačenju, ali obzirom na duboku KORUMPIRANOST LIBERAŠA koji su ih zamenili, obzirom ličnost Donalda Trampa i njegovu ODBOJNOST spram "latinosa" za očekivati je da će se te socijalne i političke snage VRATITI na vlast (ali sa drugim ljudima), verovatno ekonomski i geostrateški OSLONjENE na Rusiju i Kinu. Jednom rečju, latino LIBERAŠI, iako ZASAD vraćeni na vlast DUBOKO su KOMPROMITOVANI!
Preporuke:
0
0
64 nedelja, 19 mart 2017 10:54
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, treći nastavak
Kad je tako u jednoj Latinskoj Americi, zašto tako ne bi bilo i u POKORENOJ Srbiji, tim pre što je Imperija i NjENA LIBERAŠKA IDEOLOGIJA u evidentnom POVLAČENjU!? No, pre nego se konačno vratimo Srbiji i našim specifikumima da raščistimo nešto oko liberalizma i liberaštva. Ta ideologija nije stara, nastajala je u 17-tom i 18-tom veku tokom borbe zapadnoevropske građanske klase protiv feudalnih principa (koji su, da i tu raščistimo sa ZABLUDAMA, u suštini karakteristični SAMO za Zapadnu Evropu i svet proistekao iz katoličanstva; tzv. "feudalizam" Vizantije i zemalja vizantijskog komonvelta je tako POSEBAN, da se feudalizmom STROGO GOVOREĆI i ne može nazvati, obaška islamski svet, Kina i Indija i njiovo srednjovekovlje), pri čemu je EMANCIPACIJA tzv. Trećeg Staleža veoma često započinjala kao EMANCIPACIJA celog PROSTOG NARODA, tj. novih nacija! Elem, proces DOSLEDNE EMANCIPACIJE NARODA je PREKIDAN zbog interesa građanske klase i ZAMENjEN je... LIBERALIZMOM, tj. konceptom APSTRAKTNOG građanina!?
Preporuke:
0
0
65 nedelja, 19 mart 2017 11:14
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, četvrti nastavak
Građanin, ključni koncept liberalizma je prosto govoreći teorijski KONSTRUKT, nastajao evolucijom, kod Montenja i Grocijusa je već vidljiv, trijumfuje u 18-tom veku, istina krvavo kroz tzv. Francusku "revoluciju" i potonja Napoleonova osvajanja, ALI već početkom 19-tog veka izaziva REAKCIJU, koja je možda najdoslednije definisana kod De Mestra, ali kod drugih autora dolazi do naknadnog zalaganja za FUZIJU elemenata liberalizma i starog ustrojstva, čineći preteče modernog konzervativizma o čemu se možeš informisati u dobroj knjižici "Konzervativizam" Noela O Salivena. Dalje, jedna od reakcija na VEŠTAČKI liberalistički koncept građanina, bilo je IZDVAJANjE iz glavne liberalne struje njenog levog krila, koje je kroz usta Marksa& Engelsa progovorilo u ime drugog TEORIJSKOG KONSTRUKTA, "RADNIKA" i sa njim povezanog pojma "KLASNE BORBE"!? Ergo, SVA IDEOLOGIJA modernog doba je nastala kao REAKCIJA na liberalizam, koji je u potpunoj SUPROTNOSTI sa konceptom ORGANSKOG DRUŠTVA, kao IDEALA konzervativaca.
Preporuke:
0
0
66 nedelja, 19 mart 2017 11:28
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, peti nastavak
Mada se koncept ORGANSKOG DRUŠTVO vezuje za (zapadnoevropski) feudalizam, on je u suštini još stariji, primećen je još u rimskom carstvu i poznoj rimskoj republici kroz tzv. klijentelističke sheme (mada je toga bilo i u ahemenidskoj Persiji), u tom duhu pliva i Vizantija, posebno u doba Komnina, a i kasnije, islamski svet kroz njiove zajednice povezane sa etikom derviških redova takođe tako funkcioniše, tako funkcioniše mafija i kineske trijade, kao i gilde i cehovi srednjovekovnog Zapada, dok nasuprot tim PARTIKULARISTIČKIM konceptima ORGANSKOG DRUŠTVA deluje isti ORGANSKI koncept CENTRALISTIČKE DRŽAVI, nastao nezavisno u Rimu, sasanidskoj Persiji i Kini, sekundarno u Vizantiji i kod muslimanskih Arapa. Taj sukob DVA KONCEPTA ORGANSKOG DRUŠTVA (na koji je navučena MASKA sukoba carstva i papstva!) potresao je celu istoriju srednjovekovnog Zapada (ali i drugih medievalnih društava!), iz tog sukoba rođeno je MODERNO DOBA, ali koncept organskog društva je ideal modernih konzervativaca!
Preporuke:
0
0
67 nedelja, 19 mart 2017 11:37
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, šesti nastavak
ZAŠTO moderni konzervativci se toliko inspirišu konceptom organskog društva, iako je to već "davna prošlost" i iako izgleda da je ATOMIZACIJA raznih društva tako uznapredovala, svodeći sve međuljudske veze na interakcije razno-raznih građana, potrošača, partnera, koje tako nalikuju Braunovom NASUMIČNOM KRETANjU GOMILA ČESTICA u termodinamskim TEORIJSKIM proračunima, pri čemu se ZABORAVLjA da je i to Braunovo kretanje tek jedan IZLOVAN KONSTRUKT, možda dobar za Vasionu, ali ne i za ovu NASTANjENU Zemlju ŽIVIH, pa i RAZUMNIH bića, kakvi su ljudi, za koje važe DRUGI ZAKONI, čime se IZBIJA teorijska oštrica liberalnoj ENTROPIJI i opet se vraća konceptu ORGANSKOG DRUŠTVA, gde je SARADNjA KLjUČNI TERMIN!? Naravno, ta saradnja obuhvata mnoge NIVOE i STEPENOVANjA, ali zar nije i sama Priroda zapravo USTROJENA kroz brojne STEPENE, tj. HIJERARHIJE SARADNjE, pa zašto to ne bi bilo i društvo, ono tim pre što liberaši polazeći od APSTRAKTNOG KONCEPTA GRAĐANINA i sami uvode STEPENOVANjE preko... NOVCA!
Preporuke:
0
0
68 nedelja, 19 mart 2017 11:46
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, sedmi nastavak
Pa kad već dođosmo do tog NOVCA, kao "univerzalnog vrednosnog ekvivalenta u robnoj privredi" (kako ga ISPRAVNO definisa papa Marks!), da vidimo da li se sve ljudske interakcije mogu svesti na robno-novčane TRANSAKCIJE (koncept koji se nalazi čak i u modernoj socijalnoj psihologiji, npr. kod Erika Berna!) ili se IPAK ljudi POVEZUJU kroz brojne druge veze i ASOCIJACIJE stvarajući ljudske GRUPE, koje imaju sopstvenu STRUKTURIRANOST i sopstvene ZAKONITOSTI i koje su manje-više TRAJNOG KARAKTERA poput naroda, civilizacija i sl. Lav Gumiljov, poznati ruski i sovjetski etnolog i antropolog (inače sin pesnika Nikolaja Gumiljova i Ane Ahmatove) tvrdi da je PROSEČAN život jednog naroda bar 1500 godina, ali da narodi mogu da TRAJU i DUŽE od tog perioda prolazeći kroz BROJNE FAZE NjIHOVE ETNOGENEZE, navodeći u tom slučaju KINESKI i JEVREJSKI NAROD, koji POSTOJE PREKO TRI HILjADE GODINA! U tom smislu, postavlja se PITANjE, ŠTA NAM GARANTUJE da su KONCEPTI liberalizma (i njegovih poznih izdanaka) ISPRAVNI!?
Preporuke:
0
0
69 nedelja, 19 mart 2017 11:59
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, osmi nastavak
Jednom rečju, da se vratim na početnu tezu (na kojoj Vi "negi", LIBERAŠU stari, insistirate!), da vidimo da li je PROCENjIVANjE srpskih tzv. društvenih preduzeća kao NERENTABILNIH SAMO PO JEDNOM KRITERIJUMU dovoljan RAZLOG da se ista OTPIŠU i ne samo na ulicu IZBACE njiovi zaposleni (koji su NE SAMO DIREKTORI POSTAVLjENI PO "PARTIJSKOJ LINIJI", već i obični ljudi!), već da se i SMANjI EFIKASNOST PROIZVODNjE i KVALITET KVALITET USLUGA koje pružaju stanovništvu naše Srbije. Da vam opišem PRIMER koje PRATIM već 17 godina! 2000 odem prvi (i jedini) put sa bivšom ženom i detetom na more. Dođemo u Budvu i na stanici tražimo autobus za Petrovac, rekoše nam da NEMA NIKAKVOG AUTOBUSA, već da do Petrovca ide LINIJSKI MINI-BUS sa CENOM TAKSI USLUGA! Gledamo unezvereni sa detetom od nepune 2 godine i gomilom prtljaga da nađemo nekog i odjednom moj drugar iz doma gosn Andrija Marićević-"avetinja sa Cetinja" iii bar se ukrcasmo, jes za 60-tak MARONA za dvoje (dete "fraj"), 20 km do Petrovca, ali "vozi Miško"!
Preporuke:
0
0
70 nedelja, 19 mart 2017 12:10
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, deveti nastavak
Usluga, "brza i tačna", istina u minibusu kao kod "firme Krstić", a po ZAPADNIM cenama, ali ko te pita! Slučaj drugi, zove me kum sredinom 2000-tih da ga posetim u rodnom selu njegovog oca (gde imaju kuću), kragujevačkoj Toponici, istoj onoj odakle je čuveni Jeremija iz Tozovčeve pesme (video sam mu i grob)! Ali kaže kum sledeće: "Kume, u Kragujevcu je neki štrajk, NE IDE LOKAL do Toponice, već ti hvataj TAKSI, gledaj da sa NEKIM PODELIŠ TROŠKOVE!" I tako ja odem i vratim se iz Toponice za 2 H 20 MARONA; to "privremeno stanje" TRAJE i DANAS! 2015 krenem da posetim neke rođake u Kraljevu, Novom Pazaru i jednom selu iznad manastira Studenica. Obiđem Novi Pazar i u povratku dođem do mesta Ušće, gde se hvata veza za dotično planinsko mesto i saznam da su lokalne vlasti iz Kraljeva (tad već SNS!) ODUZELE LICENCU LOKALNOM VIŠEDECENIJSKOM PREVOZNIKU (uzgred, PRIVATIZOVANOM!) i "dodelile" je PRIVATNIM firmama za južni deo opštine firmi iz IVANjICE, a za severni deo opštine firmi iz KRAGUJEVCA!
Preporuke:
0
0
71 nedelja, 19 mart 2017 12:23
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, deseti nastavak
Obaška što se PREPUŠTANjEM poslova LOKALNOG PREVOZA firmama VAN područja kraljevačke opštine GUBI PORESKI PRIHOD OPŠTINE i obaška što se pronose glasine da se iza pomenute privatne kragujevačke firme krije jedan od većih finansijera (koji je, uzgred budi rečeno već DOŠAO u POSED kragujevačke& kraljevačke autobuske stanice!) trenutnog preCednika srPije, fakat je da je ta BURAZERSKA "ekonomija"& "privatizacija" ne samo da nisu "specijaliteti" "naprdnjaka" (i kod "žutih" je toga bilo oho-ho!), već i da se time ili POVEĆAVA CENA ili PADA KVALITET USLUGA ili OBOJE u šta sam se tog poznog leta 2015 uverio! Naime, dođem do mesta Ušće, čekam prevoz za planinsko mesto mog rođaka i saznam da autobus za njega ide mesto svakog RADNOG dana (što je logično zbog đaka i seljaka koji iznose stočarske proizvode na kraljevačku pijacu!), SAMO ponedeljkom, sredom i petkom, a ja došao u "pogrešan dan"! Tako tad NE OBIĐEM rođaka (u međuvremenu je umro), no u svakom zlu ima dobra, pa prenoćim u manastiru Studenica!
Preporuke:
0
0
72 nedelja, 19 mart 2017 12:37
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, još malo...
U međuvremenu, opet zbog tužnog porodičnog događaja, odem do rođaka na sami jug Makedonije iii ... i tamo se UVERIM KAKO "sjajno" PROTIČE LIBERAŠKA "politika" DEREGULACIJE LOKALNOG TRANSPORTA, koja samo POVEĆAVA CENE i SMANjUJE KVALITET USLUGA diljem "zapadnog Balkana" (ili "Ilirika" da se konzervativno izrazim). Tako sam se NA LIČNOM PRIMERU tokom DUGIH 17 godina UVERIO KAKO ultraliberaška politika "deregulacije i liberalizacije" samo ŠTETNO DELUJE na lokalno stanovništvo, SMANjUJUĆI KVALITET i DIŽUĆI CENU PROIZVODA i USLUGA, povećavajući NIVO KORUPCIJE svodeći nas na "status" KOLONIJA, pošto PRE ILI KASNIJE lokalni "dobitnici tranzicije" ZA SKUPLjE PARE PREPRODAJU njiove "aktive" razno-raznim formama multinacionalnog kapitala, bio isti korejski, turski, arapski ili nemački!? A to što će "šampioni liberalizma" poput Čede ili Čanka da urliču na "grozne Ruse", to je stara igra "na vuka povika, a lisice meso jedu"!? Nama treba PRE SVEGA SISTEM, gde je SOLIDARNOST BITNA i gde ima SMENjIVOSTI!
Preporuke:
0
0
73 nedelja, 19 mart 2017 12:51
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, još malčičice!
Mada se kod liberala priča o SMENjIVOSTI u okviru PROCEDURA prihvataju, fakat je da je isto najčešće SAMO FORMA, kao što je fakat da kod liberala& liberaša SOLIDARNOSTI NEMA ili se ista uvlači u "OBLANDU" "društveno-odgovornog poslovanja" i "brige o ljudskim resursima" što su sve EUFEMIZMI za LIKVIDACIJU SOCIJALNE POLITIKE DRŽAVE i KOREKTIVNE ULOGE SINDIKATA, obaška što su liberaši, posebno u srpskoj verziji ESKTREMNO NERASPOLOŽENI PREMA SPC i svim verskim zajednicama, koje po prirodi stvari, pored ostalog bave se karitativnim radom i utehom!? Znate, povika na SPC i druge verske zajednice pri DRASTIČNOJ LIBERAŠKOJ POLITICI ATOMIZACIJE DRUŠTVA i privredne& društvene "DEREGULACIJE i LIBERALIZACIJE" je ne samo LICEMERNA već i direktno ŠTETNA po široke slojeve stanovništva, obaška MATERIJALISTIČKI SENTIMENT, takođe čedo LIBERAŠTVA!? Prema tome, "dragoviću" za mene kao KONZERVATIVCA prihvatljive su ili JAKA SOCIJALNA i SOLIDARISTIČKA DRŽAVA sa tržišnom privredom ili Putinova vakela Deripaski!?
Preporuke:
0
0
74 nedelja, 19 mart 2017 13:00
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, paaa... kraj!
Mada je prva opcija, imajući u vidu ceo naš novovekovni razvoj, za mene kao modernog konzervativca mnogo prihvatljivija odnosno druge opcije, fakat je da drugu opciju NE BIH TEK TAKO ODBACIO, ukoliko je taj ZASAD HIPOTETSKI "jaki čovek" STVARNO Putinovog KALIBRA (a ne ova vučićevska KARIKATURA!) i ukoliko bi OBEZBEDIO na ovaj ili onaj način društvenu solidarnost i stabilnost, uz umereni, ali sigurni napredak, bez velike priče, ali i BEZ GLADI i ekstremne sirotinje i ponižavanja naroda, interesi našeg naroda van Srbije obaška! Dosad su se po uspostavljanju našeg višepartizma pojavili ljudi - predstavnici oba konzervativna tipa (mislim na Miloševića i Koštunicu), verovatno je sada red da nas predvodi neki čovek SINTEZE, ako je to uopšte moguće!? Po meni jeste, ali SAMO uz POUZDANI SPOLjNI OSLONAC, ali zato će morati da se u ovoj našoj zemlji sprovede neka vrsta "ČIŠĆENjA"!? U to ime živeli "negi", liberašu stari...
Preporuke:
0
0
75 nedelja, 19 mart 2017 13:22
negi
@ srpska sarma......Cenim tvoj napor da u 13.tomova komentara objasniš svoja razmišljanja.Kod mene u selu kažu: "Je... čoveka koji u tri do pet rečenica ne zna da objasni šta hoće". Nego,gos. sarmo ne odgovoriste mi na pitanje: Navedite mi jedno društveno preduzeće koje je za vreme Miloševića i dolaska DOS-a na vlast poslovalo pozitivno. Ne javno i komunalno ili privatno,društveno?!
Preporuke:
0
0
76 nedelja, 19 mart 2017 14:20
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, Post Scriptum
GROBLjA, GROBLjA nam "posluju uspešno", BUDALO NEDOUČENA, a ti se DOSETI ZAŠTO!? Drugo, neke stvari se NE MOGU UKRATKO OBJASNITI recimo KONZERVATIVIZAM, klasični i moderni sa njegovom politikom "ograničenog stila"!? Putin oličava taj klasični konzervativizam, Orban je bliži modernom, a Redžo je bliskoistočna forma, otomanska varijanta istog, mada u tim zemljama više mi se dopada onaj panarabistički reformatorsko-modernistički konzervativizam, kojeg je uspešno praktikovao rahmetli Moamer, dok je njegov poslednji zatočnik Bašar Al-Asad!? Ćutim da će sa gosn Jeremićom kod nas doći na vlast jedna relativno "meka" forma liberalnog konzervativizma, nama srpskim građanskim nacionalistima MNOGO PRIHVATLjIVIJA nego doktrinarno liberaštvo Saše Jankovića!? Gosn Janković je kao čovek prihvatljiv, ali njegova IDEOLOGIJA NIJE! Prosto zato što pod LIBERAŠIMA, pravim (poput gosn Jankovića) ili "preumljenim" (poput Vučića) od svih državnih preduzeća SAMO GROBLjA "efikasno funkcionišu"! Toliko o tome LIBERAŠU!
Preporuke:
0
0
77 nedelja, 19 mart 2017 15:18
negi
@srpska sarma....Ne znaš da odgovoriš na prosto i jednostavno pitanje koje nema veze ni sa liberalizmom ni sa konzervatizmom(pod konzervatizmom te 2000 g. verovatno podrazumevaš komunizam) već sa prostom računovodstvenom operacijom. Ta tvoja floskula o nekavom tvom(i patrijarha iz Belanovice) modernom konzervatizmu može da postoji u glama najobičnijih zamlata,da je konzervatizam moderan ne bi bio konzervatizam nego modernizam.Ne možeš u isto vreme biti malo nevin i malo trudan.Ali kod vas zamlata koji se nazivate, srpske "patriote" sve je moguće.
Preporuke:
0
0
78 nedelja, 19 mart 2017 17:00
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"-ju, NEDOUČENOM, Post Post Scriptum
Odgovorio sam ti, a što ti LIBERAŠKI PAGANIN "sa dna Perunove kace" neznaš da sastaviš "dve unakrst" to je TVOJ problem!? Drugo, ako te interesuje, privukao me je konzervativizmu ne "belanovički Dalaj-lama", već "jedan pogled na svet" Dragoša Kalajića, autentičnog srpskog paganskog konzervativca, kao i do skora nepoznati Mađar Bela Hamvaš!? "Belanovički Dalaj-lama" dok je ISPUNjAVAO u praktičnom smislu te KONZERVATIVNE IDEALE, imao je moju podršku i još mnogo toga, kad ih je izdao, vođen NjEGOVOM SUJETOM, otad je izgubio i moje poverenje i podršku!? To važi kako za njega, tako i za ostale. Što se tiče "srpskih" liberaša, šta reći nego "krivo raslo, manito stasalo", što ne čudi, jer su se SVI ti "srpski" liberaši manje-više ispileli iz TITINA ŠINjELA!? Treće, moje oslanjanje na domete zapadnog konzervativizma služi kao pomoć u definisanju okvira srpskog konzervativizma, koji je PRE SVEGA posvećen OČUVANjU našeg naroda i njegovog nasleđa, što logično proizilazi iz značenja latinštine "CONSERVARE"!?
Preporuke:
0
0
79 nedelja, 19 mart 2017 18:17
negi
@ srpska sarma......Navedi jedno društveno preduzeće,nemoj mlatiti praznu slamu.
Preporuke:
0
0
80 nedelja, 19 mart 2017 19:33
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi"
GROBLjA! Vrlo su profitabilna!
Preporuke:
0
0
81 nedelja, 19 mart 2017 22:43
negi
@ srpska sarma.......Sedi,jedan to su javna preduzeća i ona su bila u gubitku. Idi zaluđuj samoproglašene srpske "patriote" pardon, moderne konzervativce,svojim dubokoumnim teorijama.
Preporuke:
0
0
82 ponedeljak, 20 mart 2017 00:03
serpska sarma, a mož i pasulj@ "negi", UTUK
SEOSKA groblja "javna preduzeća"!? Ono jes bilo "mladi poljoprivrednik samoupravljač", al da su Topalović išli u samoupravljače, čisto sumnjam!?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner